交通工具

【九巴首次參展 熱推1:76平治O305 巴士】

【攤位編號P01

 

KMB首次登陸玩具節,即為各位巴士迷送上會場首賣巴士 1:76 九巴平治O305 巴士,路線分別為68 【廣東道】及 路線︰2 蘇屋。

 

呢架平治巴士大有來頭,九巴於1983 至1985年間引進41部由德國製造嘅平治O305型巴士,當時車身長11米,載客量131人,屬當時九巴車隊中最長嘅兩軸雙層巴士,並主力行走新界西的長途路線,直至2002年正式全數退役。

 

另一方面,會場提供富創意嘅KMBlock系列:丹拿AE型巴士、紅巴 KMBlock,供九巴迷選購。KMBlock設計精巧細膩,大家不容錯過。

 

 

 

「TOMICA KMB訓練巴士」開箱片

全港首賣嘅「TOMICA KMB訓練巴士」,將於今屆香港玩具節優先推出,一齊去片睇下!
係咪好想擁有呢?嚟緊香港玩具節,T Club舊會員或即場入會成為新會員,都可以優先以HK$70購買「TOMICA KMB訓練巴士」,仲會附送一款限量紀念卡,記得嚟玩具節啦!

 

【至HIT推介:TINY平治Sprinter香港黃色救護車 車牌A501, A502, A503, A499

 

【攤位編號T01 

 

車牌A501, A502A503嘅真車是消防處在2018年推出的消防處概念車,是香港第一次出現黃色車身的救護車。概念救護車與量產救護車的車身不同,最顯著是3部概念救護車的右邊車身沒有窗,而量產款兩邊都有窗! 

 

另外車牌A499是「特別支援隊」救護車,主要參與支援繁忙時段的緊急救護服務和於大型事故現場提供支援。以前SSU的救護車沒有特別拉花,但由這輛黃色開始就有特別拉花,我們當然依足去造! 

 

車牌A501是會員限定版,A502A503是展會限定版!大家切勿錯過!

 

 

 

【TOMICA KMB訓練巴士 全球獨家發售】

今屆香港玩具節會優先發售「TOMICA KMB訓練巴士」!巴士車身採用白色塗裝,配上紅色粗線底部,兩側及後方則印有「請加入我們的行列」、「訓練巴士」字樣及九巴標誌,做工一絲不苟。另外,車頭及車尾亦掛上「學」字車牌,配上細緻造模和上色技巧,仿如將真實的懷舊巴士呈現眼前。

盒內附送真車歷史簡介,以及一張包括四組真實車牌、「學」字車牌和其他車身字樣的貼紙,等大家可按個人喜好粉飾巴士。

為了配合懷舊巴士,是次特別設計三款以「九巴車廠」、「懷舊街景」及「香港地標」為主題的紀念卡,其中兩款設計更有穿上懷舊九巴制服的Plakid登場;每張紀念卡都有專屬序號,極具收藏價值!於香港玩具節購買「TOMICA KMB訓練巴士」將會附送一款限量紀念卡。

只要於 T Club 攤位登記並繳付HK$70 成為T Club 新會員,可獲贈「TOMICA KMB訓練巴士」乙架。舊會員出示會員証,亦可以HK$70換購,數量有限,換完即止。